Tuesday, January 22, 2013

Mini Maus (Minnie Mouse) sedeca figura od fondana (sitting fondant figure)














Figurice za torte - junaci Crtanih filmova, igrica, Draculaura (Monster High), Mia and Me, Football players, Ninjago, Pepa prase i Dzordz, Nodi, Pata, Miki i Mini, Hello Kitty, Strumpf, Angry birds, Jagodica Bobica, Sundjer Bob,Majstor Bob, Pink Panther, Ledeno doba (Sid, Skret, Dijego, Meni), Deda Mraz, Pingvini, Irvas, Sahovske figure od fondana i mnogi drugi junaci
email: figurice.torte@gmail.com telefon: +381 64 158 78 21
facebook: http://www.facebook.com/figuriceza.torte.16






9 comments:

  1. Mozete li mi ostaviti odgovarajuci broj telefona na koji Vas mogu dobiti, jer ovaj broj koji ste napisali se ne koristi... Srdacan pozdrav

    ReplyDelete
  2. Na koji broj vas mogu kontaktirati

    Pozdrav

    ReplyDelete
  3. Trebaju mi dve figurice, kako da se dogovorimo oko preuzimanja?

    ReplyDelete
  4. Zelim da kupim mini figuru za tortu ...kako da vas kontaktiram

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. I ja bih zelela da kupim Mini figuricu. Da li ih prodajete, kako da vas kontaktiram? Pozdrav

    ReplyDelete
  7. zdravo... stvarno bi zelela dobiti figurico mini.. prosim za kontakt.
    pozdrav

    ReplyDelete